Наукова періодика України Рідна школа


Рак С. 
Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу / С. Рак // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_14
Акцентовано увагу на формуванні комунікативної компетентності учнів, яка охоплює когнітивні, виконавчі та емоційні компоненти і є основним мірилом соціалізації особистості. Розглянуто роль і значення соціально-психологічного тренінгу в навчальному процесі як складової корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи психолога. Визначено поняття комунікативної компетенції, виокремлено головні цілі, прийоми та завдання соціально-психологічного тренінгу в системі освіти. Охарактеризовано види тренінгів за критеріями спрямованості дії та змінами, що відбуваються під час занять: навичкові, психотерапевтичні, соціально-психологічні, бізнес-тренінги. Висвітлено роботу соціально-психологічної служби гімназії з проведення тренінгових занять для вчителів та батьків з метою розвитку їх комунікативної компетентності.Акцентировано внимание на формировании коммуникативной компетентности учащихся, которая охватывает когнитивные, исполнительные и эмоциональные компоненты и является основным мерилом социализации личности. Рассмотрены роль и значение социально-психологического тренинга в учебном процессе как составляющей коррекционно-восстановительной и развивающей работы психолога. Определено понятие коммуникативной компетенции, выделены главные цели, приемы и задачи социально-психологического тренинга в системе образования. Охарактеризованы виды тренингов по критериям направленности действия и изменениям, происходящим во время занятий: навыковые, психотерапевтические, социально-психологические, бизнес-тренинги. Освещена работа социально-психологической службы гимназии по проведению тренинговых занятий для учителей и родителей с целью развития их коммуникативной компетентности.The article considers the role and place of the social and psychological training in the educational process. Here is defined the meaning communicative competence, picked out the main aims of social and psychological training, the methods of social and psychological trainings, the place of training in the system of education. The trainings are characterized according to the criterions of direction the actions and changes happening during the class.
  Повний текст PDF - 559.733 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рак С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рак С. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу / С. Рак // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського