Наукова періодика України Рідна школа


Берегова І. 
Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_13
З’ясовано можливості застосування різноманітних мультимедійних технологій навчання та проаналізовано шляхи їх використання як основи розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Обгрунтовано переваги роботи з медіатекстом під час вивчення світової літератури на основі його дидактичних можливостей та критеріїв оцінювання інформації. Надано рекомендації щодо виконання творчого завдання, а також стосовно застосування мультимедіа на різних етапах уроку з метою активізації розумової діяльності учнів. Наголошено на доцільності розвитку й використання міжпредметних зв'язків, які надають учням можливість глибше усвідомити сенс літератури як складової світового мистецтва та духовної книги життя. Констатовано, що застосування мультимедійних технологій навчання з метою розвитку критичного мислення гімназистів сприяє розкриттю індивідуальних і творчих здібностей учня, його інтелектуальному та творчому збагаченню, допомагає самовизначитися, створює базу для нових видів діяльності.Выяснены возможности применения различных мультимедийных технологий обучения и проанализированы пути их использования в качестве основы развития критического мышления на уроках мировой литературы. Обоснованы преимущества работы с медиатекстом при изучении мировой литературы на основе его дидактических возможностей и критериев оценки информации. Даны рекомендации по выполнению творческого задания, а также по применению мультимедиа на разных этапах урока с целью активизации мыслительной деятельности учащихся. Отмечена целесообразность развития и использования межпредметных связей, которые предоставляют учащимся возможность глубже осознать смысл литературы как составляющей мирового искусства и духовной книги жизни. Констатировано, что применение мультимедийных технологий обучения с целью развития критического мышления гимназистов способствует раскрытию индивидуальных и творческих способностей ученика, его интеллектуальному и творческому обогащению, помогает самоопределиться, создает базу для новых видов деятельности.The article reveals the problem of the using of various forms and means of multimedia technologies in the process of the development of critical thinking at the world literature lessons. It substantiates the benefits of the multimedia lesson, presents the recommendations concerning the realization of creative tasks and the using of multimedia at the different stages of the lesson. The accent is made on the feasibility of the development and using of the interdis¬ciplinary connections that gives students an opportunity to understand the profound meaning of the literature as a part of the world art and the spiritual book of life.
  Повний текст PDF - 208.81 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Берегова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Берегова І. Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського