Наукова періодика України Рідна школа


Холтобіна О. 
Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії №1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_11
З метою впровадження у педагогічну практику інноваційних технологій навчання розглянуто основні напрями реалізації в Бердянській гімназії № 1 «Надія» всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України», який розроблено в контексті концепції меритократичної освіти. Висвітлено характерні особливості організації навчально-виховного процесу в початковій школі, зокрема включення у зміст навчання інтеграції різнорідних знань і міжпредметних зв’язків, що сприяє формуванню та розвитку в учнів ключових компетентностей: громадянської, соціальної, уміння вчитися, загальнокультурної. Проілюстровано процес упровадження навчального та навчально-методичного забезпечення формування читацької компетентності в учнів, реалізації системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту. Підкреслено, що інноваційний підхід до організації навчання підвищує рівень якості знань з базових предметів у класах, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».С целью внедрения в педагогическую практику инновационных технологий обучения рассмотрены основные направления реализации в Бердянской гимназии № 1 всеукраинского научно-педагогического проекта «Интеллект Украины», который разработан в контексте концепции меритократического образования. Освещены характерные особенности организации учебно-воспитательного процесса в начальной школе, в частности включение в содержание обучения интеграции разнородных знаний и межпредметных связей, что способствует формированию и развитию у учащихся ключевых компетентностей: гражданской, социальной, умения учиться, общекультурной. Проиллюстрирован процесс внедрения учебного и учебно-методического обеспечения формирования читательской компетентности в учащихся, реализации системных межпредметных связей, создания на каждом уроке ситуации успеха, заинтересованности и комфорта. Подчеркнуто, что инновационный подход к организации обучения повышает уровень знаний по базовым предметам в классах, работающих в рамках научно-педагогического проекта «Интеллект Украины».The article deals with the main ways of All-Ukrainian scientific-pedagogical project «Intellect of Ukraine» realization in Berdyansk gymnasium № 1 «Nadia». It considers the peculiarities of educational process organization in 1-4 forms. Here is illustrated the complete process of introduction the educational and educational methodical ensuring, the realization of system intersubject connections, the creation of the situation of success and comfort at each lesson.
  Повний текст PDF - 1.011 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Холтобіна О.
  • Володько О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Холтобіна О. Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії №1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Холтобіна Олександра Устинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського