Наукова періодика України Рідна школа


Бондар Л. 
Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України (40 – 80-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_4-5_20
У зв’язку з необхідністю модернізації сучасної освіти проаналізовано зміни в змісті навчальних планів і програм для початкової школи у 1940 - 1980-х рр., які потребували предметної перебудови змісту навчання та створення нових підручників. Приділено увагу системі вивчення й наукової перевірки підручників з метою їх подальшого вдосконалення. Відображено розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти протягом досліджуваного періоду та висвітлено роль навчальної книги в опануванні учнями знань. Наголошено, що узагальнювальним науково-виробничим продуктом підручникотворення є розвивальний підручник як центральний змістово-дидактичний модуль інноваційної системи навчання.В связи с необходимостью модернизации современного образования проанализированы изменения в содержании учебных планов и программ для начальной школы в 1940 - 1980-х гг., которые нуждались в предметной перестройке содержания обучения и создании новых учебников. Уделено внимание системе изучения и научной проверки учебников с целью их дальнейшего совершенствования. Отражено развитие учебников в области начального образования в течение исследуемого периода и освещена роль учебной книги в овладении учащимися знаний. Отмечено, что обобщающим научно-производственным продуктом учебников является развивающий учебник как центральный содержательно-дидактический модуль инновационной системы обучения.In article the changes in the maintenance of curricula and elementary school's programs in 40-80th years XX century which demanded subject transformation of the maintenance of training and creation of new textbooks are analysed; questions of perfection of the textbook are opened out. Development of the theory of textbooks' creation in the sphere of elementary education is reflected; the role of the educational book in mastering the pupils' knowledge is lighted out.
  Повний текст PDF - 156.446 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар Л. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України (40 – 80-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_4-5_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондар Леся Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського