Наукова періодика України Рідна школа


Бадер В. 
Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_9
Подано перелік нормативних актів України та міжнародних документів, які формують концептуальні засади європейського простору вищої освіти. Відзначено зміни в українській системі освіти під впливом впровадження концептуальних принципів організації європейського освітнього простору. Проаналізовано переваги та недоліки застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у практиці підготовки вчителя початкової школи. Висвітлено проблемне поле науково-педагогічних досліджень викладачів факультету підготовки вчителів початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету. Розкрито особливості застосування ІКТ у теоретичній і практичній підготовці вчителів початкової школи. Відображено дисциплінарну специфіку використання ІКТ в підготовці вчителів до викладання основ шкільних предметів у початковій школі.Перечислены нормативные акты Украины и международные документы, которые формируют концептуальные основы европейского пространства высшего образования. Отмечены изменения в украинской системе образования под влиянием внедрения концептуальных принципов организации европейского образовательного пространства. Проанализированы преимущества и недостатки применения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в практике подготовки учителя начальной школы. Освещено проблемное поле научно-педагогических исследований преподавателей факультета подготовки учителей начального образования Донбасского государственного педагогического университета. Раскрыты особенности применения ИКТ в теоретической и практической подготовке учителей начальной школы. Отражена дисциплинарная специфика использования ИКТ в подготовке учителей к преподаванию основ школьных предметов в начальной школе.Listed are the legislation of Ukraine and international documents that form the conceptual basis of the European Higher Education Area. Marked are the changes in the Ukrainian education system under the impact of conceptual principles of the European higher education area. Analyzed are the advantages and disadvantages of the use of information and communication technologies in the practice of training primary school teacher. Elucidated is the problem field of scientific and educational research faculty teachers training teachers of primary education Donbass State Pedagogical University. Disclosed are the features of the use of ICT in theoretical and practical training of primary school teachers. Displayed is the disciplinary specificity of ICT use in preparing teachers to teach the basics of subjects in elementary school.
  Повний текст PDF - 223.369 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бадер В.
  • Хижняк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бадер В. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бадер Валентина Іванівна (педагогічні науки)
  • Хижняк Інна Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського