Наукова періодика України Рідна школа


Проскунін В. 
Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти / В. Проскунін, О. Бабенко // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_7
Зосереджено увагу на значенні організації навчальної та виробничої практики для рівня продуктивності професійної підготовки фахівця. Створення центрів впровадження педагогічних інновацій на базі навчальних закладів різного рівня названо важливою умовою забезпечення неперервності педагогічної освіти. Наголошено на відсутності системного зв’язку між школою і ДНЗ з одного боку та ВНЗ – з іншого як одній з причин зниження ефективності практики студентів педагогічних спеціальностей. Запропоновано впровадження фахового випробування для вступу у ВНЗ педагогічного профілю для забезпечення цільового відбору студентів і зниження рівня відтоку кадрів. Висвітлено сутність феномену «педагогічна вертикаль» як результату функціонування системи студентсько-учнівського наставництва. Висловлено практичні рекомендації щодо проходження професійної практики студентами педагогічних ВНЗ. Подано приклади методичних матеріалів, які рекомендовано використовувати в роботі студентів-практикантів.Сосредоточено внимание на значении организации учебной и производственной практики для уровня продуктивности профессиональной подготовки специалиста. Создание центров внедрения педагогических инноваций на базе учебных заведений разного уровня названо важным условием обеспечения непрерывности педагогического образования. Отмечено отсутствие системной связи между школой и ДОУ с одной стороны и ВУЗ - с другой как одной из причин снижения эффективности практики студентов педагогических специальностей. Предложено внедрение профессионального испытания для поступления в ВУЗ педагогического профиля для обеспечения целевого отбора студентов и снижения уровня оттока кадров. Освещена сущность феномена «педагогическая вертикаль» как результата функционирования системы студенческо-ученического наставничества. Высказаны практические рекомендации по прохождению профессиональной практики студентами педагогических ВУЗ. Даны примеры методических материалов, которые рекомендуется использовать в работе студентов-практикантов.Attention is paid to the importance of academic and industrial practice for the performance of professional training. Established is the implementation of educational innovations on the basis of educational institutions of different levels called vital for ensuring the continuity of teacher education. Emphasized is the lack of systematic communication between the school and kindergarten on the one hand and universities - on the other, as one reason for the loss of efficiency practice pedagogical students. Proposed is the introduction of professional tests for admission to university teaching profile for target selection of students and reduce the outflow of personnel. Elucidated is the essence of the phenomenon of "pedagogical vertical" as a result of the functioning of student-student mentoring. Been made are the practical recommendations to undergo professional practice teaching university students. Exemplified are the teaching materials that are recommended in the practice teacher.
  Повний текст PDF - 197.153 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проскунін В.
  • Бабенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проскунін В. Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти / В. Проскунін, О. Бабенко // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Проскунін Володимир Миколайович (педагогічні науки)
  • Бабенко Олександр Олексійович (1959–) (мистецтвознавство)
  • Бабенко Оксана Анатоліївна (педагогічні науки)
  • Бабенко Олена Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського