Наукова періодика України Рідна школа


Набока О. 
Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_4
Проаналізовано ринок праці в сфері педагогічної освіти, зокрема престиж і привабливість роботи вчителя. Наголошено на актуальності наукової та педагогічної розробки проблеми переходу від кваліфікації до компетенції майбутніх учителів. Відзначено потребу створення особливого навчально-методичного середовища для фахової підготовки педагога та його інтегральні властивості. Виявлено умови ефективного застосування професійно-орієнтованих технологій в навчанні майбутніх фахівців. Визначено переваги професійно-орієнтованого навчання для запровадження активних технологій навчання та загального оцінювання результатів фахової підготовки. Охарактеризовано діяльність навчально-виробничих майстерень та лабораторій в сфері поглиблення практичних навичок та умінь майбутніх педагогів. Подано графічну модель навчально-методичного середовища професійної підготовки майбутніх педагогів.Проанализирован рынок труда в сфере педагогического образования, в частности престиж и привлекательность работы учителя. Отмечена актуальность научной и педагогической разработки проблемы перехода от квалификации к компетенции будущих учителей. Отмечена необходимость создания особой учебно-методической среды для профессиональной подготовки педагога и его интегральные свойства. Выявлены условия эффективного применения профессионально-ориентированных технологий в обучении будущих специалистов. Определены преимущества профессионально-ориентированного обучения для внедрения активных технологий обучения и общей оценки результатов профессиональной подготовки. Охарактеризована деятельность учебно-производственных мастерских и лабораторий в сфере углубления практических навыков и умений будущих педагогов. Приведена графическая модель учебно-методической среды профессиональной подготовки будущих педагогов.Analyzed is the labor market in the field of teacher education, including the attractiveness of the prestige of the teacher. Emphasized is the relevance of science in educational research of the transition from training to the competence of future teachers. Noted is the need to create a special teaching environment for the professional training of teachers and their integrated properties. Found are the conditions for effective use of professionally-oriented technologies in teaching future professionals. Determined are the advantages of professionally-oriented education for the implementation of active learning technologies and overall performance evaluation training. Characterized are the activities of teaching and workshops and laboratories in the field of practical skills and deepen skills of future teachers. Posted is graphical model teaching environment training of future teachers.
  Повний текст PDF - 152.047 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Набока О.
  • Чайченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Набока О. Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Набока Ольга Георгіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського