Наукова періодика України Рідна школа


Діденко Т. 
Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_8
Досліджено організацію соціально-педагогічної діяльності з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури. Розглянуто проблему виявлення і розвитку обдарованих дітей. Зазначено роль самостійної роботи учнів у системі розвитку їх здібностей. Наведено досвід використання вправ, що формують правописну компетенцію школярів. Проаналізовано актуальність проблеми грамотності учнів. Аргументовано ефективність застосування роботи пошукового характеру, уроків-подорожей, рольових ігор, уроків-фестивалів, уроків-вистав, уроків-вікторин. Розкрито значення підготовки інтерв'ю з письменником або персонажем твору на творчі здібності учнів.Исследована организация социально-педагогической деятельности с одаренными учащимися на уроках украинского языка и литературы. Рассмотрена проблема выявления и развития одаренных детей. Отмечена роль самостоятельной работы учащихся в системе развития их способностей. Приведен опыт использования упражнений, формирующих правописания компетенцию школьников. Проанализирована актуальность проблемы грамотности учащихся. Аргументирована эффективность применения работы поискового характера, уроков-путешествий, ролевых игр, уроков-фестивалей, уроков-спектаклей, уроков-викторин. Раскрыто значение подготовки интервью с писателем или персонажем произведения на творческие способности учеников.The article deals with the peculiarities of arranging of social and educational activities with intellectually gifted pupils during the lessons in Ukrainian language and literature. The problem of identification and development of intellectually gifted children is studied. The role of independent work of pupils within the system of development of their abilities is mentioned. The experience of using exercises forming spelling competence of pupils is shown. The relevance of pupils’ literacy is analysed. The author grounds the effectiveness of exploratory nature of work, lessons in the form of travel and festival, role-playing games, performances, quizzes. The author underlines the influence of the process of arranging interview with a writer or a character of a work on creative abilities of pupils.
  Повний текст PDF - 1.072 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Діденко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Діденко Т. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського