Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Кириленко С. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_7 Досліджено необхідність реформування системи освіти України відповідно до змін у суспільстві. Зазначено про грунтовну світоглядну підготовку сучасного вчителя, що передбачає знання основ вітчизняної та світової культури, побудову навчально-виховного процесу з опертям на новітні інноваційні технології. Розглянуто основні регулятиви інноваційної педагогічної діяльності: мотиваційний, когнітивний, креативний та рефлексивний. Проаналізовано поняття "інноваційний заклад освіти" та "інноваційна компетентність педагога". Підсумовано, що базою для інноваційного розвитку навчального закладу є професійний і творчий потенціал учителів. Исследована необходимость реформирования системы образования Украины в соответствии с изменениями в обществе. Отмечена основательная мировоззренческая подготовка современного учителя, предполагающая знание основ отечественной и мировой культуры, построение учебно-воспитательного процесса с опорой на новейшие инновационные технологии. Рассмотрены основные регулятивы инновационной педагогической деятельности: мотивационный, когнитивный, креативный и рефлексивный. Проанализировано понятие "инновационное учебное заведение" и "инновационная компетентность педагога". Подведены итоги, что базой для инновационного развития учебного заведения является профессиональный и творческий потенциал учителей.The author studies the necessity to reform the educational system of Ukraine in accordance with changes in society. He mentions that a future teacher should be knowledgeable concerning national and world culture, arrangement of educational process based on the latest innovation techniques. The following main regulators of innovative pedagogical activity are described: motivational, cognitive, creative and reflective. The notions “innovative school” and “innovative competence of a teacher” are analysed. It is underlined that professional and creative potential of teachers is a basis for innovative development of a school. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кириленко С. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |