Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Калініченко Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_8-9_7 Розглянуто окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Підкреслено, що за умов розумового виховання школяр повинен навчитись мислити. Проаналізовано поняття «мислення» та класифіковано його типи. Визначено роль формування інтелектуальних умінь у розумовому вихованні. Приділено увагу аналізу ідей В.О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів. Досліджено методичні поради видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини. Простежено проблематику розумового виховання, формування наукового світогляду та розвитку творчих здібностей. Узагальнено окремі положення спадщини В.О. Сухомлинського стосовно навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості. Рассмотрены отдельные положения научных теорий, посвященных проблеме формирования творческих способностей школьников. Подчеркнуто, что во время умственного воспитания школьник должен научиться мыслить. Проанализировано понятие «мышление» и классифицировано его типы. Определена роль формирования интеллектуальных умений в умственном воспитании. Уделено внимание анализу идей В.А. Сухомлинского относительно умственного воспитания учащихся. Исследованы методические советы выдающегося педагога по организации учебно-воспитательного процесса, направленного на формирование творческой личности ребенка. Прослежена проблематика умственного воспитания, формирования научного мировоззрения, самообразования и самореализации личности. Considered certain provisions of the scientific theories on the problem of the formation of creative abilities of students. Emphasized that during mental education student must learn to think. Analyzed the concept of «thinking» and classified its types. Presented by the role of the formation of intellectual abilities in intellectual education. Attention is paid to the analysis of ideas V. Sukhomlinskyi regarding intellectual education of students. Investigated methodological advice outstanding teacher for the organization of the educational process aimed at the formation of the creative personality of the child. It traces the problems of intellectual training, the formation of the scientific world, self and self-identity. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Калініченко Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_8-9_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |