Наукова періодика України Рідна школа


Редько В. 
Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_8-9_14
Розглянуто диференціацію вивчення іноземної мови за двома напрямами: як базового загальноосвітнього предмета у класах немовного профілю та як профільного навчального предмета у класах філологічного спрямування. Зазначено про дидактичну доцільність підвищення мотивації у старшокласників до вивчення іноземної мови. Виявлено кількісні та якісні чинники, що відрізняють вивчення іноземної мови як профільного предмета. Розкрито поняття «елективні курси» та їх значення для надання профілю прикладної спрямованості. Акцентовано увагу на основних принципах і формах навчання іноземної мови у старшій школі. Рассмотрена дифференциация изучения иностранного языка по двум направлениям: как базовый общеобразовательного предмета в классах неязыкового профиля и как профильный учебный предмет в классах филологического направления. Отмечена дидактическая целесообразность повышения мотивации у старшеклассников к изучению иностранного языка. Выявлены количественные и качественные факторы, которые отличают изучение иностранного языка как профильного предмета. Раскрыто понятие «элективные курсы» и их значение для предоставления профиля прикладной направленности. Акцентировано внимание на основных принципах и формах обучения иностранному языку в старшей школе.Considered the differentiation of learning a foreign language in two ways: as a basic general education courses in the classroom and not language profile as the profile of the subject in the classroom philological direction. Noted didactic expediency increase motivation among high school students to learn a foreign language. The quantitative and qualitative factors that distinguish the study of a foreign language as a major subject. Disclosed the concept of «elective courses» and their relevance to the provision of an applied orientation profile. Attention is focused on the basic principles and forms of learning a foreign language in high school.
  Повний текст PDF - 153.383 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Редько В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Редько В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_8-9_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Редько Валерій Григорович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського