Наукова періодика України Рідна школа


Бурова Е. 
Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з’їздів (50–80-ті роки ХХ ст.) / Е. Бурова // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_8
Розглянуто різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних навчальних закладів, які обговорювалися в ході роботи з’їздів учителів 1950 - 1980-х рр. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з’їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.Рассмотрены взгляды на проблему взаимодействия общеобразовательных школ и высших педагогических учебных заведений, которые обсуждались в ходе работы съездов учителей 1950 - 1980-х гг. Выделены наиболее дискуссионные вопросы, а именно: внедрение новых программ и учебников в учебно-воспитательный процесс школы, активизация работы преподавателей ВУЗ в направлении предоставления помощи учителям-практикам, повышение квалификации учителей и др. Проанализирована деятельность съездов учителей исследуемого периода в контексте оптимизации взаимодействия педагогической теории и образовательной практики.Looks are considered to the problem of co-operation of general schools and higher pedagogical educational establishments which came into question during work of conventions of teachers 50 – 80th of XX age. The most debatable questions are selected, namely: introduction of the new programs and textbooks in the educational process of school, activation of work of teachers of institutes of higher in the direction of grant help teachers-practices, increase of classification teachers and other activity of conventions of teachers is analyzed.
  Повний текст PDF - 167.812 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бурова Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бурова Е. Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з’їздів (50–80-ті роки ХХ ст.) / Е. Бурова // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бурова Елла Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського