Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Муранова Н. Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обґрунтування підходів / Н. Муранова // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_5 Охарактеризовано провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З’ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання в технічному університеті. Наведено таблицю алгоритмів діяльності старшокласників у процесі фізико-математичної підготовки до навчання в технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки. Узагальнено, що обґрунтована методологія дослідження цієї проблеми має триєдину структуру – вона охоплює методологію педагогіки, науки і наукових досліджень. Зазначена триєдність підкреслює комплексний, системний характер цієї проблеми.Рассмотрены методологические подходы к проблеме физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете: компетентностный, личностно ориентированный, деятельностный, системный. Раскрыты сущность и содержание каждого из подходов, даны основные характеристики деятельности старшеклассника в процессе подготовки к обучению в техническом университете.Basic methodological approaches are presented to the problem of mathematical preparation of senior pupils to teaching in a technical university: personality oriented system. Essence and maintenance is certain each of these approaches, basic descriptions of activity of senior pupil are exposed in the process of preparation to teaching in a technical university. Classification of system educations is carried out on issue of mathematical preparation of senior pupils in the system of preparation. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Муранова Н. Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обґрунтування підходів / Н. Муранова // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |