Наукова періодика України Рідна школа


Максимов М. 
Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_12
Висвітлено досвід роботи психологічної служби гімназії “Міленіум” №318 щодо створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Розглянуто етапи реалізації цього завдання і форми психологічної допомоги, які застосовуються в гімназії. Наголошено на тому, що вчителям потрібно своєчасно виявляти дітей із соціально дезадаптованою поведінкою і передавати інформацію психологічній службі, фахівці якої вирішують, які засоби та технології доцільно застосовувати: психологічне обстеження учня, проведення консультацій з батьками, залучення до груп психологічного консультування, соціально-психологічний супровід дитини в разі складної життєвої ситуації тощо. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб’єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.Представлен опыт работы психологической службы гимназии “Міленіум” № 318 по созданию условий для раскрытия творческого потенциала ребенка. Рассмотрены этапы реализации этой задачи и формы психологической помощи, применяемые в гимназии. Доказано, что изменение учащимися позиции пассивного исполнителя указаний взрослого на позицию субъекта деятельности способствует формированию у него ответственного отношения к учебе.Experience psychological services the gymnasium of “Millennium” is presented Nb. 318 on conditioning for opening of creative potential of child. Implementation of this task phases and forms of psychological help, applied in a gymnasium are considered. It is well-proven that change by a student position of passive performer of pointing of grown man on position subject activity instrumental in forming for him of responsible attitude toward studies.
  Повний текст PDF - 138.228 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Максимов М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Максимов М. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Максимов Максим Валерійович (сільськогосподарські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського