Наукова періодика України Рідна школа


Ломакіна Г. 
Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства" / Г. Ломакіна // Рідна школа. - 2013. - № 12. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_12_4
Розглянуто поняття «громадянське суспільство» як економічну, соціальну, політичну та духовну сфери діяльності суб'єкта. Розкрито сутність та структуру категорії «старшокласник – суб'єкт громадянського суспільства». Охарактеризовано особливості самовизначення та самореалізації учнів старших класів у всіх сферах життя громадянського суспільства. Виокремлено особливості потреб та інтересів особистості. Досліджено вплив участі старшокласників у шкільному самоврядуванні на здійснення свідомого політичного вибору після досягнення вісімнадцятирічного віку. Показано необхідність діагностики рівня сформованості поняття «старшокласник – суб'єкт громадянського суспільства» та організації виховання учнів старших класів у цьому напрямі. Рассмотрено понятие «гражданское общество» как экономическая, социальная, политическая и духовная сферы деятельности субъекта. Раскрыта сущность и структура категории «старшеклассник-субъект гражданского общества». Охарактеризованы особенности самоопределения и самореализации учащихся старших классов во всех сферах жизни гражданского общества. Выделены особенности потребностей и интересов личности. Исследовано влияние участия старшеклассников в школьном самоуправлении на осуществление сознательного политического выбора по достижении восемнадцатилетнего возраста. Показана необходимость диагностики уровня сформированности понятия «старшеклассник-субъект гражданского общества» и организации воспитания учащихся старших классов в этом направлении.Considered the concept of «civil society» as an economic, social, political and spiritual realm of the subject. Disclosed the essence and structure of the category of «senior - the subject of civil society». Characterized the features of self-determination and self- senior high school students in all areas of civil society. Author determined needs and peculiarities of the individual. Attention is focused on the impact of high school students participate in school governance in making a conscious political choice after reaching the age of eighteen. Summed up the need to diagnose the level of formation of the concept of «a senior - the subject of civil society» and to organize training high school students in this area.
  Повний текст PDF - 167.28 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ломакіна Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ломакіна Г. Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства" / Г. Ломакіна // Рідна школа. - 2013. - № 12. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_12_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ломакіна Галина Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського