Наукова періодика України Рідна школа


Митник О. 
Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_8
Охарактеризовано педагогічну мету освіти, побудованої на засадах компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття «професійна компетентність вчителя». Проаналізовано вимоги до викладача курсів підвищення кваліфікації. Визначено організаційні та психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності вчителя. Розкрито принципи системи післядипломної педагогічної освіти, що сприяють постійному професійному самовдосконаленню вчителя. Розглянуто сутність понять «знання-засоби» та «знання-цінності». Продемонстровано роль пошукової активності, діалогічної взаємодії та самодіагностики у професійному вдосконаленні та підвищенні компетентності вчителя. Охарактеризована педагогическая цель образования, построенного на основе компетентностного подхода. Раскрыто содержание понятия «профессиональная компетентность учителя». Проанализированы требования к преподавателю курсов повышения квалификации. Определены организационные и психолого-педагогические условия для развития профессиональной компетентности учителя. Раскрыты принципы системы последипломного педагогического образования, способствующие постоянному профессиональному самосовершенствованию учителя. Рассмотрена сущность понятий «знание-средства» и «знания-ценности». Продемонстрирована роль поисковой активности, диалогического взаимодействия и самодиагностики в профессиональном совершенствовании и повышении компетентности учителя.Characterized pedagogical purpose of education, built on the basis of the competence approach. Discloses the concept of «professional competence of the teacher». Analyzed the requirements for teacher training courses. Defined organizational and psycho-pedagogical conditions for the development of professional competence of teachers. Fixed principles of the system of postgraduate education, promoting continuous professional self-teacher. The essence of concepts «knowledge assets» and «knowledge-value». Demonstrated the role of search activity, dialogic interaction and self-test improved and professional competence of the teacher.
  Повний текст PDF - 132.523 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Митник О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Митник О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Митник Олександр Якович (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського