Наукова періодика України Рідна школа


Дічек Н. 
Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу (1945 – початок 1950-х років) / Н. Дічек // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_4
Розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти. З'ясовано, роль цього інституту в процесі індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 рр. Висвітлено тематику та наукову продукцію співробітників, вплив їх досліджень на поглиблення вивчення та осмислення навчального матеріалу дошкільниками та школярами. Проаналізовано специфіку наукової діяльності установи та її недоліки у контексті політико-ідеологічних особливостей часу. Введено у науковий обіг уточнені відомості про розвиток педагогічної психології в Україні. Раскрыт вклад Научно-исследовательского института психологии Министерства просвещения УССР в развитие школьного образования. Выяснена, роль данного института в процессе индивидуализации учебно-воспитательного процесса в период 1945 - 1952 гг. Освещены тематика и научная продукцию сотрудников, влияние их исследований на углубленное изучение и осмысление учебного материала дошкольниками и школьниками. Проанализированы специфика научной деятельности учреждения и его недостатки в контексте политико-идеологических особенностей времени. Введены в научный оборот уточненные сведения о развитии педагогической психологии в Украине.Disclosed the contribution of the Research Institute of the Ministry of Education of the USSR psychology in the development of school education. Clarified the role of this institution in the process of individualization of teaching-educational process during the 1945-1952 periods. Lit subjects and scientific production workers, the impact of their research on in-depth study and understanding of educational material preschoolers and schoolchildren. Analyzed the specificity of the scientific activities of the institution and its shortcomings in the context of political and ideological features of the time. Published in the scientific revolution updated information on the development of educational psychology in Ukraine.
  Повний текст PDF - 183.451 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дічек Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дічек Н. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу (1945 – початок 1950-х років) / Н. Дічек // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дічек Наталія Петрівна (1956–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського