Наукова періодика України Рідна школа


Зязюн І. 
Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_3
Наголошено, що об’єктом науково-практичного осмислення психологічної педагогіки є психолого-педагогічна взаємодія двох домінантних суб’єктів педагогічної дії в освітній системі – учителя й учня. Підкреслено, що ця наукова галузь виникла разом з педагогічною психологією й розвивалася в її змістово-практичній парадигмі. Зафіксовано взаємозалежність між знанням законів, правил і тенденцій психопедагогіки та високими стандартами якості учіння-виховання в сучасних освітніх закладах. Узагальнено, що психологічна педагогіка є самостійною сферою знань, яка базується на наукових принципах загальної, вікової, соціальної, педагогічної психології, психології особистості, теоретичної й практичної педагогіки. Отмечено, что объектом научно-практического осмысления психологической педагогики является психолого-педагогическое взаимодействие двух доминантных субъектов педагогического воздействия в образовательной системе – учителя и ученика. Подчеркнуто, что данная научная область возникла вместе с педагогической психологией и развивалась в ее содержательно-практической парадигме. Зафиксирована взаимозависимость между знанием законов, правил и тенденций психопедагогики и высокими стандартами качества учения-воспитания в современных образовательных учреждениях. Обобщенно, что психологическая педагогика является самостоятельной сферой знаний, основанная на научных принципах общей, возрастной, социальной, педагогической психологии, психологии личности, теоретической и практической педагогики.Noted that the object of scientific and practical understanding of psychological pedagogy is psychological and educational cooperation between the two dominant subjects of pedagogical influence in the educational system – teacher and student. Emphasized that this research field arose with pedagogical psychology and developed its meaningful and practical paradigm. Fixed relationship between the knowledge of the laws, regulations and trends in psycho-pedagogy and high standards of quality teaching-education in modern educational institutions. Generally, that the psychological pedagogy is an independent sphere of knowledge, based on scientific principles of common age, social, educational psychology, personality psychology, theoretical and practical teaching.
  Повний текст PDF - 197.129 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зязюн І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зязюн І. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зязюн Іван Андрійович (1938–2014) (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського