Наукова періодика України Рідна школа


Шапошнікова А. 
Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обґрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_17
Обгрунтовано основні умови формування професійної компетентності. Розглянуто фактори підвищення ефективності фахової підготовки та психолого-педагогічні чинники впровадження тренінгових технологій у навчально-професійну підготовку практичного психолога. Зазначено, що формування професійної компетентності знаходить своє відображення у контексті підготовки конкурентоспроможного фахівця. Зазначено про невідповідність традиційних форм організації навчально-пізнавальної діяльності у вищій школі завданням індивідуально-психологічного розвитку психолога-фахівця. Акцентовано увагу на важливості інтерактивного характеру навчально-професійної підготовки практичного психолога. Обоснованы основные условия формирования профессиональной компетентности. Рассмотрены факторы повышения эффективности профессиональной подготовки и психолого-педагогические факторы внедрения тренинговых технологий в учебно-профессиональную подготовку практического психолога. Отмечено, что формирование профессиональной компетентности находит свое отражение в контексте подготовки конкурентоспособного специалиста. Указано на несоответствие традиционных форм организации учебно-познавательной деятельности в высшей школе задачей индивидуально-психологического развития психолога-специалиста. Акцентировано внимание на важности интерактивного характера учебно-профессиональной подготовки практического психолога.Justified by the basic conditions of formation of professional competence. Considered the factors of increasing the effectiveness of training and psycho- pedagogical factors implementation of training technologies in teaching and training the practical psychologist. Noted that the formation of professional competence is reflected in the context of a competitive specialist. Specified mismatch traditional forms of training and learning activities in higher education task individually-psychological development specialist psychologist. Emphasize the importance of the interactive nature of teaching and training practice psychologist.
  Повний текст PDF - 140.823 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шапошнікова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шапошнікова А. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обґрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського