Наукова періодика України Рідна школа


Мисовська Г. 
Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_11
Проаналізовано сутність інформаційної підготовки обдарованої дитини. Уточнено змістову складову поняття "інформаційна підготовка дитини", що є процесом засвоєння особистістю знань, умінь, навичок зі створення та обробки й обміну інформацією із застосуванням комп'ютерної техніки та інших електронно-обчислювальних приладів. На основі дослідження цієї проблематики в науковій літературі узагальнено порівняльну характеристику типів обдарованості дітей та їх класифікацій. Особливу увагу приділено класифікації обдарованості за фаховою спрямованістю інтересів і нахилів дитини та встановлено взаємозв'язок між певними типами обдарованості дітей та потребою в інформаційній підготовці. Актуалізовано тезу щодо необхідності сприянню інтенсивному розвитку тих здібностей дитини, які виражені в ній вище від середнього рівня. Цікавим та перспективним в процесі інформаційної підготовки обдарованої дитини розглядається взаємодія таких протилежних видів обдарованості, як розумова та фізична.Проанализирована сущность информационной подготовки одаренного ребенка. Уточнена смысловая составляющая понятия "информационная подготовка ребенка", которая является процессом усвоения личностью знаний, умений, навыков по созданию, обработке и обмену информацией с применением компьютерной техники и других электронно-вычислительных приборов. На основе исследования этой проблематики в научной литературе обобщена сравнительная типология одаренности детей и их классификация. Установлена взаимосвязь между определенными типами одаренности детей и потребностью в информационной подготовке. Актуализирован тезис о необходимости содействия интенсивному развитию тех способностей ребенка, которые выражены в нем выше среднего уровня. Интересным и перспективным в процессе информационной подготовки одаренного ребенка рассматривается учет и взаимодействие таких противоположных видов одаренности, как умственная и физическая.The article analyzes the peculiarities of information training of a gifted child which is the process of learning of a personality the key knowledge, abilities and skills in creation, processing and exchange of information, including with the use of computers and other electronic computing devices. The question about the dependence of the needs in information training from the type of talent of a child is examined.
  Повний текст PDF - 157.068 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мисовська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мисовська Г. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського