Наукова періодика України Рідна школа


Вернидуб Р. 
Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних університетів / Р. Вернидуб // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_13
Проаналізовано специфіку підготовки педагога-дослідника, принципи організації цього процесу та етапи творчого становлення майбутнього фахівця. Зауважено, що науково-дослідна діяльність студентів є одним із засобів підвищення якості підготовки фахівців, здатних творчо застосовувати в практичній діяльності найновіші досягнення науково-технічного прогресу. Виокремлено два взаємопов'язані напрями формування дослідницьких навичок та умінь: шляхом навчання студентів елементів дослідницької діяльності, організації та методики наукової творчості та шляхом безпосередньої участі студентів у наукових дослідженнях, що здійснюються під керівництвом професорів і викладачів. Наголошено на важливості створення у навчальних закладах відповідних дослідницьких програм, визначення особливостей їх впровадження, а також реалізації науково-дослідної компоненти у процесі бакалаврської підготовки.Проанализирована специфика подготовки педагога-исследователя, принципы организации этого процесса и этапы творческого становления будущего специалиста. Замечено, что научно-исследовательская деятельность студентов является одним из средств повышения качества подготовки специалистов, способных творчески применять в практической деятельности новейшие достижения научно-технического прогресса. Выделены два взаимосвязанных направления формирования исследовательских навыков и умений: путем обучения студентов элементов исследовательской деятельности, организации и методики научного творчества и путем непосредственного участия студентов в научных исследованиях, осуществляемых под руководством профессоров и преподавателей. Отмечена важность создания в учебных заведениях соответствующих исследовательских программ, определение особенностей их внедрения, а также реализации научно-исследовательской компоненты в процессе бакалаврской подготовки.Аnalyzed the specifics of the teacher-researcher training, principles of organization of the process and stages of creative development of future specialists. Observed that the research activities of students is one means of improving the quality of training that can be used creatively in the practice of the latest achievements of science and technology. Identified two interrelated trends of forming research skills: students by teaching the elements of research, organization and methods of scientificwork and by direct involvement of students in research, carried out under the supervision of professors and lecturers. The importance of education in creating relevant research programs, the definition of the characteristics of their implementation, as well as a research component in the undergraduate training.
  Повний текст PDF - 147.089 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вернидуб Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вернидуб Р. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних університетів / Р. Вернидуб // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського