Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Максимова Н. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_4-5_12 Висвітлено результати моніторингу життєвої ситуації молодших школярів, який проводився педагогічним колективом та психологічною службою гімназії "Міленіум" № 318 впродовж п'яти років. Наведено принципи спілкування з дитиною, за допомогою яких забезпечується задоволення її базових соціальних потреб. Обгрунтовано доцільність застосування методів коригування поведінки дитини: методу наслідків та техніки "передавання відповідальності". Зроблено висновок, що школа має докладати значних зусиль до налагодження співпраці з батьками учнів, яка спрямована на підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної обізнаності, педагогічної культури з метою формування сприятливого сімейного клімату для дитини та позитивних дитячо-батьківських стосунків.Освещены результаты мониторинга жизненной ситуации младших школьников, который проводился педагогическим коллективом и психологической службой гимназии "Миллениум" № 318 в течение пяти лет. Приведены принципы общения с ребенком, с помощью которых обеспечивается удовлетворение его базовых социальных потребностей. Обоснована целесообразность применения методов коррекции поведения ребенка: метода последствий и техники "передачи ответственности". Сделан вывод, что школа должна прилагать значительные усилия к налаживанию сотрудничества с родителями учащихся, которое направлено на повышение уровня их психолого-педагогической осведомленности, педагогической культуры с целью формирования благоприятного семейного климата для ребенка и положительных детско-родительских отношений.The article explores the experience of activity of teaching staff and psychological service of gymnasium Millenniums № 318, which aims to increase of level of psychological and pedagogical awareness of pupils' parents, their pedagogical culture for the purpose of formation of positive child-parent relationships in families. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Максимова Н. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_4-5_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |