Наукова періодика України Рідна школа


Флегонтова Н. 
Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику / Н. Флегонтова // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_16
Висвітлено проблему педагогічної організації культурного дозвілля школярів, що полягає у цілеспрямованому формуванні високоморальної, всебічно розвиненої особистості й передбачає її вільну діяльність. Виокремлено значення ігрової сутності дозвіллєвої діяльності. Наголошено на важливості вікових і індивідуальних потреб в ефективній педагогічній організації дозвілля молоді. Розглянуто результати практичної реалізації експериментального дослідження "Соціально-етичний маркетинг у педагогічній організації культурного дозвілля школярів", проведеного у співпраці відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та гімназії № 267 м. Київ. Доведено, що застосування концепції соціально-етичного маркетингу в організації культурного дозвілля школярів сприяє подальшому удосконаленню системи планування, організації та підвищенню педагогічної ефективності виховної позаурочної роботи школи, виявленню потреб учнів у культурно-дозвіллєвій діяльності, зростанню їхнього інтелектуального потенціалу і розвитку таких якостей як відповідальність, товариськість, гуманність, самостійність.Освещена проблема педагогической организации культурного досуга школьников, которая заключается в целенаправленном формировании высоконравственной, всесторонне развитой личности и предполагает ее свободную деятельность. Выделено значение игровой сущности досуговой деятельности. Подчеркнута важность возрастных и индивидуальных потребностей в эффективной педагогической организации досуга молодежи. Рассмотрены результаты практической реализации экспериментального исследования "Социально-этический маркетинг в педагогической организации культурного досуга школьников", проведенного в сотрудничестве отдела педагогической эстетики и этики Института педагогического образования и образования взрослых НАПН Украины и гимназии № 267 г. Киев. Доказано, что применение концепции социально-этического маркетинга в организации культурного досуга школьников способствует дальнейшему совершенствованию системы планирования, организации и повышению педагогической эффективности воспитательной внеурочной работы школы, выявлению потребностей учащихся в культурно-досуговой деятельности, росту их интеллектуального потенциала и развитию таких качеств как ответственность, общительность, гуманность, самостоятельность.In the article considered the problem of pedagogical organization cultural leisure of pupils, that is purposeful formation of highly moral, fully developed personality and providing for her free activities. Discusses the results of practical implementation of experimental pedagogical program on the problem of research, highlights the need to use innovative approaches to increase the efficiency of leisure activities.
  Повний текст PDF - 145.563 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Флегонтова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Флегонтова Н. Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику / Н. Флегонтова // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Флегонтова Наталія Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського