Наукова періодика України Рідна школа


Токмань Г. 
Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів / Г. Токмань // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_9
Розглянуто проблему розвитку креативності викладачів і студентів-філологів. Викладено теоретичні основи та запропоновано конкретні механізми створення об’єктів інтелектуальної власності. Відзначено, що до створення власних об’єктів інтелектуальної власності студент має пройти декілька сходинок: перша сходинка – споглядання естетичного, філософського, інтуїтивного сприймання художнього слова у текстах письменників; наступна – опанування інноваційних технологій; надалі – аналіз історії питання та висловлювання власної думки з порушеної проблеми. Зауважено, що творча співпраця викладача і студентів має соціальне значення, адже формує активного громадянина України. Аргументовано потребу в науковій комунікації викладачів з широкою громадськістю – спілкування вчених у межах фахового співтовариства: конференції, „круглі столи”, презентації видань, дискусії, прес-релізи тощо. Запропоновано шляхи розвитку творчої активності викладачів і студентів-філологів, які не вичерпують способів удосконалення наукової складової діяльності ВНЗ.Рассмотрена проблема развития креативности преподавателей и студентов-филологов. Изложены теоретические основы и предложены конкретные механизмы создания объектов интеллектуальной собственности. Отмечено, что до создания собственных объектов интеллектуальной собственности студент должен пройти несколько ступеней: первая ступень - созерцание эстетического, философского, интуитивного восприятия художественного слова в текстах писателей; следующая - овладение инновационными технологиями, далее - анализ истории вопроса и высказывание собственного мнения по затронутой проблеме. Отмечено, что творческое сотрудничество преподавателя и студентов имеет социальное значение, т.к. формирует активного гражданина Украины. Аргументирована потребность в научной коммуникации преподавателей с широкой общественностью - общение ученых в рамках профессионального сообщества: конференции, "круглые столы", презентации изданий, дискуссии, пресс-релизы и т.д.. Предложены пути развития творческой активности преподавателей и студентов-филологов,которые не исчерпывают способов совершенствования научной составляющей деятельности ВУЗ.The problem of the development of creativity of teachers and students-philologists. The theoretical basis and the more specific mechanisms of creation of intellectual property. It is noted that prior to the establishment of its own intellectual property student must pass several stages. Define the first step - contemplation: the aesthetic, philosophical, intuitive perception of artistic expression in the texts of writers. The next stage - the mastery of innovative technologies, then - an analysis of the background and express their opinion on the issues raised. Observed that the creative collaboration of the teacher and the students have social significance, because forming an active citizen of Ukraine. Argued the need for teachers of science communication with the public - communication scholars within the professional community: conferences, "round tables," presentation publications, discussions, press releases and so on. The ways of the creative activity of teachers and students-philologists whodo not exhaust the ways to improve the scientific arm of the university.
  Повний текст PDF - 150.664 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Токмань Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Токмань Г. Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів / Г. Токмань // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Токмань Ганна Леонідівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського