Наукова періодика України Рідна школа


Шапран О. 
Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_6
Розглянуто стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Відзначено, що системною базою університетського комплексу регіону є університети, які інтегрують увесь ланцюжок освітніх закладів (від дошкільних до вищих та закладів післядипломної освіти). Зауважено, що проблема розвитку університетської освіти набуває особливої актуальності в контексті Болонського процесу, що пов’язано із необхідністю адаптації вітчизняної вищої освіти до загальноєвропейських вимог та перспективою входження у світовий освітній простір. Проаналізовано досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ „Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті ім. Григорія Сковороди”, у структурі якого перебуває 20 установ. Встановлено, що функціонування університетського комплексу забезпечує вирішення трьох взаємопов’язаних завдань: вдосконалення освіти, пошук оптимального співвідношення загальноосвітньої та професійної підготовки, підвищення ефективності роботи освітніх установ.Рассмотрены стратегические направления развития региональных университетских комплексов, обеспечивающих профессиональную подготовку будущих учителей. Отмечено, что системной базой университетского комплекса региона являются университеты, интегрирующие всю цепочку образовательных учреждений (от дошкольных до высших и заведений последипломного образования). Отмечено, что проблема развития университетского образования приобретает особую актуальность в контексте Болонского процесса, что связано с необходимостью адаптации отечественного образования к общеевропейским требованиям и перспективой вхождения в мировое образовательное пространство. Проанализирован опыт создания и функционирования университетского комплекса при ГВУЗ "Переяслав-Хмельницком государственном педагогическом университете им. Григория Сковороды", в структуре которого находится 20 учреждений. Установлено, что функционирование университетского комплекса обеспечивает решение трех взаимосвязанных задач: совершенствование образования, поиск оптимального соотношения общеобразовательной и профессиональной подготовки, повышение эффективности работы образовательных учреждений.Considers the strategic direction of the regional university complexes, providing training of future teachers. It is noted that the university complex, systematic basis in the region are the universities that integrate the whole chain of educational institutions (from pre-school to higher and postgraduate education institutions). It is noted that the problem of university education is of particular relevance in the context of the Bologna process, which is related to the need to adapt the national education with European requirements and the prospect of integration into the global educational community. The experience of creation and functioning of the university complex in "Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University named after Gregory Pansthe structure of which there are 20 institutions. Found that the functioning of the university complex provides the solution of three interrelated objectives: improving education, finding the optimal ratio of general education and vocational training, improve the efficiency of educational institutions.
  Повний текст PDF - 161.498 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шапран О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шапран О. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шапран Ольга Іллівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського