Наукова періодика України Рідна школа


Носаченко Т. 
Формування у студентів дизайнерських умінь засобами паперопластики / Т. Носаченко // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_14
Висвітлено нові підходи до змістового наповнення проектно-художньої діяльності студентів та технології вивчення паперопластики. Розглянуто педагогічне значення паперопластики, яке полягає у розвивальній ролі взаємозв’язку пізнавальної та художньої діяльності. Розкрито тематичний модуль курсу „Дизайн в техніці паперопластики”, який охоплює різні техніки обробки паперу: квілінг, різні види оригамі, створення конструктивних форм з паперу, торцеву та об’ємну паперопластику, паперову скульптуру. Виокремлено дві стадії у творчому процесі проектно-художньї діяльності: формування художнього задуму та безпосереднє моделювання з паперу. Викладено завдання, які пропонуються студентам під час вивчення курсу.Освещены новые подходы к содержательному наполнению проектно-художественной деятельности студентов и технологии обучения бумагопластике. Рассмотрено педагогическое значение бумагопластики, которое заключается в развивающие роли взаимосвязи познавательной и художественной деятельности. Раскрыт тематический модуль курса "Дизайн в технике бумагопластики", который охватывает различные техники обработки бумаги: квилинг, различные виды оригами, создание конструктивных форм из бумаги, торцевую и объемную бумагопластику, бумажную скульптуру. Выделены две стадии в творческом процессе проектно-художественной деятельности: формирование художественного замысла и непосредственное моделирование из бумаги. Изложены задачи, которые предлагаются студентам при изучении курса.When covering new approaches to design and fleshing artistic activities of students and teaching technologies paper plastic. Paper plastic considered pedagogical value, which lies in developing the role of the relationship of cognitive and artistic activities. Discloses a thematic module course "Design in Engineering paper plastic" which covers various techniques for processing paper: kviling, various origammy, create meaningful forms of paper, front and volume paper plastic, paper sculpture. Distinguish two stages in the creative process of design and artistic activities: formation of artistic intention and the direct simulation of the paper. Describes the tasks that are being offered to students in the study of the course.
  Повний текст PDF - 152.616 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Носаченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Носаченко Т. Формування у студентів дизайнерських умінь засобами паперопластики / Т. Носаченко // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Носаченко Тетяна Борисівна (1963–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського