Наукова періодика України Рідна школа


Литвиненко Г. 
Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_10_21
Висвітлено історичний аспект становлення та розвитку районних (міських) методичних кабінетів і особливості їх функціонування за сучасних умоваяк науково-методичних установ. Розглянуто актуальні проблеми діяльності методичної служби України. Наголошено на тому, що одним із найактуальніших питань для методичних кабінетів залишається якісне кадрове забезпечення. Зазначено, що на часі структурні зміни у методичній службі, пов'язані з широкою комп'ютеризацією освітньої галузі, реалізацією державних програм щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, використанням у процесі науково-методичної роботи з педагогічними працівниками сучасних інноваційних технологій.Освещен исторический аспект становления и развития районных (городских) методических кабинетов и особенности их функционирования в современных условиях как научно-методических учреждений. Рассмотрены актуальные проблемы деятельности методической службы Украины. Акцентировано внимание на том, что одним из наиболее актуальных вопросов для методических кабинетов остается качественное кадровое обеспечение. Отмечено, что назрели структурные изменения в методической службе, связанные с широкой компьютеризацией образовательной отрасли, реализацией государственных программ по внедрению информационно-коммуникационных технологий, использованием в процессе научно-методической работы с педагогическими работниками современных инновационных технологий.Lighted up the historical aspect of the formation and development of the district (city) teaching rooms and features of their functioning in today as the scientific and methodological facilities. The actual problems of the methodical service of Ukraine. Focused on the fact that one of the most pressing issues for methodological quality cabinets is staffing. It is noted that there is a structural change in the methodological services related to the general computerization of the education industry, the implementation of state programs for the introduction of information and communication technology use in a scientific and methodical work of teaching staff with modern innovative technologies.Розглянуто роль методичних кабінетів у системі безперервної освіти. Висвітлено історичний аспект становлення та розвитку міських методкабінетів. Відзначено, що сучасний статус методкабінету потребує глибокого розуміння та підтримки у своєму розвитку управлінських структур. Вказано, що нинішні методкабінети мають статус структурних підрозділів.Рассмотрена роль методических кабинетов в системе непрерывного образования. Освещен исторический аспект становления и развития городских методкабинетов. Отмечено, что современный статус методкабинетов требует глубокого понимания и поддержки в своем развитии управленческих структур. Указано, что нынешние методкабинеты имеют статус структурных подразделений научно-методических учреждений, а методисты - чуть ли не штатные работники управленческих органов образования. Отмечено, что найти оптимальное взаимодействие между методической службой и управленческими структурами, учитывая проблемы их кадрового обеспечения, непросто. Подчеркнуто, что методкабинеты не могут быть полностью независимыми от органов управления образованием, у которых находятся административные, финансовые рычаги влияния, поэтому их совместная деятельность должна базироваться на двух основных принципах - субординации по вертикали и координации по горизонтали.Examined the role of special rooms in continuing education. It is noted that the present status of methodical study requires a deep understanding and support in the development of management structures. Indicated that the current status of methodical study are structural units of scientific and methodological institutions, and Methodists - almost permanent employees of the management of education. It is noticed that finding the optimal interaction between the teaching services, governance structures, taking into account the problems of their staffing challenge. Emphasized that the methodical study may not be completely independent of the education authorities., who are administrative, financial leverage, so their joint activities should be based on two principles - the vertical chain of command and coordination across.
  Повний текст PDF - 140.006 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Литвиненко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Литвиненко Г. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_10_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Литвиненко Григорій Миколайович (1948–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського