Наукова періодика України Рідна школа


Флегонтова Н. 
Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_8
Розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу. Розкрито сутність маркетингового підходу. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності. Запропоновано спеціальний курс, який заснований на принципі інтеграції педагогічних, психологічних, культурологічних і спеціальних знань, завданні щодо формування в майбутніх учителів позитивного ставлення до виховної роботи. Відповідно до мети та завдань курсу виокремлено теми лекційних занять і план їх проведення, а також теми практичної частини курсу із завданнями, які передбачають закріплення й застосування теоретичних професійних і маркетингових знань, набуття студентами вмінь з організації культурно-дозвіллєвої діяльності школярів. Зосереджено увагу на самостійній роботі студентів , яка надає змогу виявити індивідуальні організаторські здібності студентів, рівень розвитку маркетингового мислення, формування навичок самоактуалізації та самовираження. Доведено, що методика підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу сприяє підвищенню рівня їх професійної підготовки і є ефективною.Рассмотрена проблема подготовки будущих учителей к организации культурного досуга школьников на основе маркетингового подхода. Раскрыта сущность маркетингового подхода. Обоснована методика подготовки студентов к этой деятельности. Предложен специальный курс, в основу содержания которого положен принцип интеграции педагогических, психологических, культурологических и специальных знаний, задачи по формированию у будущих учителей положительного отношения к воспитательной работе. Соответственно цели и задачам курса выделены темы лекционных занятий и планы их проведения, а также темы практической части курса с заданиями, которые предусматривают закрепление и применение теоретических профессиональных и маркетинговых знаний, приобретение студентами навыков по организации культурно-досуговой деятельности школьников. Сосредоточено внимание на самостоятельной работе студентов, которая позволяет выявить индивидуальные организаторские способности студентов, уровень развития маркетингового мышления, формирование навыков самоактуализации и самовыражения. Доказано, что методика подготовки будущих учителей к организации культурного досуга школьников на основе маркетингового подхода способствует повышению уровня их профессиональной подготовки и есть эффективной.In the article reveals the essence of marketing approach in preparing future teachers to organize cultural leisure of pupils. Grounded the methodology of preparing students to the above mentioned activities, that has a positive result and is effectiv.
  Повний текст PDF - 157.327 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Флегонтова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Флегонтова Н. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського