Наукова періодика України Рідна школа


Зорочкіна Т. 
Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_14
Обгрунтовано необхідність створення нової моделі підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. За результатами дослідження процесу професійної підготовки творчого педагога сформульовано концептуальні положення підготовки вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми. Виокремлено та проаналізовано характерні ознаки основних компонентів структури підготовки майбутнього вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми: мотиваційний, змістовий, процесуальний, креативно-діяльнісний, рефлексивний. Охарактеризовано показники підготовки вчителя до роботи з обдарованими школярами та підходи до виконання цього завдання. Схематично показано взаємозумовленість усіх компонентів навчальної діяльності. Визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя до роботи зі здібними учнями.Обоснована необходимость создания новой модели подготовки будущих учителей в ВУЗ. По результатам исследования процесса профессиональной подготовки творческого педагога сформулированы концептуальные положения подготовки учителя начальных классов к работе с одаренными детьми. Проанализированы характерные признаки основных компонентов структуры подготовки будущего учителя начальных классов к работе с одаренными детьми: мотивационный, содержательный, процессуальный, креативно-деятельностный, рефлексивный. Охарактеризованы показатели подготовки учителя к работе с одаренными школьниками и подходы к выполнению этой задачи. Схематически показана взаимообусловленность всех компонентов учебной деятельности. Определены условия профессионально-педагогической подготовки творческого учителя к работе со способными учениками.The article examined the concept of training of future primary school teachers to work with the gifted children, defined the conditions of professional-pedagogical training of creative teachers, able to work with capable students.
  Повний текст PDF - 846.08 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зорочкіна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зорочкіна Т. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зорочкіна Тетяна Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського