Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Зорочкіна Т. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_14 Обгрунтовано необхідність створення нової моделі підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. За результатами дослідження процесу професійної підготовки творчого педагога сформульовано концептуальні положення підготовки вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми. Виокремлено та проаналізовано характерні ознаки основних компонентів структури підготовки майбутнього вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми: мотиваційний, змістовий, процесуальний, креативно-діяльнісний, рефлексивний. Охарактеризовано показники підготовки вчителя до роботи з обдарованими школярами та підходи до виконання цього завдання. Схематично показано взаємозумовленість усіх компонентів навчальної діяльності. Визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя до роботи зі здібними учнями.Обоснована необходимость создания новой модели подготовки будущих учителей в ВУЗ. По результатам исследования процесса профессиональной подготовки творческого педагога сформулированы концептуальные положения подготовки учителя начальных классов к работе с одаренными детьми. Проанализированы характерные признаки основных компонентов структуры подготовки будущего учителя начальных классов к работе с одаренными детьми: мотивационный, содержательный, процессуальный, креативно-деятельностный, рефлексивный. Охарактеризованы показатели подготовки учителя к работе с одаренными школьниками и подходы к выполнению этой задачи. Схематически показана взаимообусловленность всех компонентов учебной деятельности. Определены условия профессионально-педагогической подготовки творческого учителя к работе со способными учениками.The article examined the concept of training of future primary school teachers to work with the gifted children, defined the conditions of professional-pedagogical training of creative teachers, able to work with capable students. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зорочкіна Т. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |