Наукова періодика України Рідна школа


Вінарева Л. 
Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю (На прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов) / Л. Вінарева, Г. Марченко // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_9
Відмічено, що соціокультурні процеси, які відбуваються в світі, прагнення України інтегруватися у світовий та європейський культурний та науково-освітній простір актуалізують питання забезпечення кроскультурної комунікації та вирішальна роль у цьому процесі належить учителю іноземної мови. Виходячи з цього, знання іноземної мови є сьогодні однією з ключових компетенцій, володіти якою має кожний фахівець, незалежно від сфери професійної діяльності. Розглянуто систему навчально-методичної роботи Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов (ГДПІІМ), яка охоплює навчально-методичні комплекси дисциплін, програми навчальних та виробничих практик, програми державних іспитів, засоби діагностики якості навчання. Виокремлено такі позитивні аспекти діяльності кафедр ГДПІІМ: активізацію міжпредметних зв'язків, збільшення частки іноземних мов у навчальних планах, застосування новітніх освітніх технологій: індивідуально-групові проекти, кейс-технології, інформаційно-комунікативні технології, створення ситуацій успіху, технології розвивального навчання залучення до наукових досліджень та стимулювання творчої діяльності студентів тощо. Особлива увага під час підготовки фахівців приділяється студентам пільгових категорій (сиротам, інвалідам).Отмечено, что социокультурные процессы, происходящие в мире, стремление Украины интегрироваться в мировое и европейское культурное и научно-образовательное пространство актуализируют вопросы обеспечения кросскультурной коммуникации и решающая роль в этом процессе принадлежит учителю иностранного языка. Исходя из этого, знание иностранного языка является сегодня одной из ключевых компетенций, владеть которым должен каждый специалист, независимо от сферы профессиональной деятельности. Рассмотрена система учебно-методической работы Горловского государственного педагогического института иностранных языков (ГГПИИЯ), которая охватывает учебно-методические комплексы дисциплин, программы учебных и производственных практик, программы государственных экзаменов, средства диагностики качества обучения. Выделены следующие положительные аспекты деятельности кафедр ГГПИИЯ: активизацию межпредметных связей, увеличение доли иностранных языков в учебных планах, применение новейших образовательных технологий: индивидуально-групповые проекты, кейс-технологии, информационно-коммуникативные технологии, создание ситуаций успеха, технологии развивающего обучения привлечения к научных исследований и стимулирование творческой деятельности студентов и тому подобное. Особое внимание при подготовке специалистов уделяется студентам льготных категорий (сиротам, инвалидам).Noted that the socio-cultural processes taking place in the world, Ukraine's aspirations to integrate into the global and European cultural, scientific and educational space, it essential to ensure cross-cultural communication issues and the crucial role in this process by the teacher of foreign languages. For this reason, knowledge of foreign languages is now one of the key competencies, which should have every specialist, whatever their field of professional activity. The system of educational and methodical work Gorlovka State Pedagogical Institute of Foreign Languages which covers the educational-methodical complexes disciplines, programs and educational field trips, programs, public examinations, diagnostic tools of teaching. Highlighted the following positive aspects of the departments: enhancing interdisciplinary relations, increasing the share of foreign languages in the curriculum, the use of new educational technologies: individual-group projects, case-technology, information and communication technologies, to create situations for success, technology, developmental education to attract research and stimulate creative activity of students and the like. Particular attention is paid to training students of privileged categories (orphans, the disabled).
  Повний текст PDF - 704.154 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вінарева Л.
  • Марченко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вінарева Л. Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю (На прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов) / Л. Вінарева, Г. Марченко // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Марченко Галина Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського