Наукова періодика України Рідна школа


Щербакова К. 
Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / К. Щербакова, О. Брежнєва // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_8
Висвітлено теоретико-методологічні аспекти проблеми формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку, проаналізовано сутність та структуру поняття "пізнавальна активність". Охарактеризовано аспекти готовності вихователя дошкільного навчального закладу до формування пізнавальної активності у дітей.Висвітлено роль ВНЗ як базової ланки освіти у формуванні професіоналізму майбутнього педагога, який повинен вміти працювати в умовах професійної конкуренції, розуміти, що тільки високий професіоналізм, творчість і ініціатива допоможуть посісти гідне місце в суспільстві та самореалізуватися в обраній професії. Розкрито значення та місце теоретико-педагогічної підготовки студентів. Розроблено модель формування готовності майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дошкільників, яка побудована так, що різні форми і методи роботи зі студентами поєднуються в їх різноманітті та складності: активні методи навчання, творчі завдання різного рівня складності, навчальні ігри тощо. Відмічено способи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях: експрес-опитування, дискусії, короткі тематичні бесіди, семінарсько-практичні заняття.Освещена роль ВУЗ как базового звена образования в формировании профессионализма будущего педагога, который должен уметь работать в условиях профессиональной конкуренции, понимать, что только высокий профессионализм, творчество и инициатива помогут занять достойное место в обществе и самореализоваться в избранной профессии. Раскрыто значение и место теоретико-педагогической подготовки студентов. Обоснованна разработанная модель формирования готовности будущих воспитателей к обеспечению логико-математического развития дошкольников, которая построена так, что различные формы и методы работы со студентами сочетаются в их многообразии и сложности: активные методы обучения, творческие задания разного уровня сложности, обучающие игры и т.п. Отмечены способы активизации учебно-познавательной деятельности студентов на лекциях: экспресс-опрос, дискуссии, короткие тематические беседы, семинарско-практические занятия.Highlight the role of the university as a basic level of education in shaping the future of professional teachers, who must be able to work in a professional competition, understand that only a high level of professionalism, creativity and initiative will help to take their rightful place in society and self-fulfillment in their chosen profession. Revealed the importance and place of the theoretical and pedagogical training of students. Reasonably developed by the authors model of preparedness for future educators to ensure that the logical-mathematical development of preschool children, which is constructed so that the various forms and methods of working with students to combine their diversity and complexity: active teaching methods, creative tasks of varying complexity, learning games, etc. n. Pointed out ways to improve learning and cognitive activities of students in class: Quick poll, discussions, short thematic discussions, seminars and practical classes.
  Повний текст PDF - 702.996 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щербакова К.
  • Брежнєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щербакова К. Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / К. Щербакова, О. Брежнєва // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Щербакова Катерина Йосипівна (педагогічні науки)
  • Брежнєва Олена Геннадіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського