Наукова періодика України Рідна школа


Тараріна І. 
Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_16
Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителя у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психодидактичної системи підготовки вчителів фізики за системою кредитно-модульного навчання. Наведено розроблену та перевірену методику застосування нового засобу навчання: підручник з фізики + технологія навчання + зошити для лабораторних робіт + зошит поетапного формування знань з фізики, з урахуванням профілю та рівня вивчення фізики + зошит з контрольно-тематичного оцінювання знань учнів + збірник з методичними рекомендаціями для вчителів з організації навчально-виховного процесу.Рассмотрены современные подходы к проектированию деятельности учителя в системе последипломного педагогического образования и в междукурсовой период. На основании проведенного анализа предложено к использованию педагогическую технологию, которая может быть основой для разработки психодидактичной системы подготовки учителей физики по системе кредитно-модульного обучения. Приведено разработанную и проверенную методику применения нового средства обучения: учебник по физике + технология обучения + тетради для лабораторных работ + тетрадь поэтапного формирования знаний по физике, с учетом профиля и уровня изучения физики + тетрадь контрольно-тематического оценивания знаний учеников + сборник методических рекомендаций для учителей по организации учебно-воспитательного процесса.Modern approaches to the design of the teacher in the system of postgraduate teacher training course and in between time. Based on the analysis offered by the use of educational technology, which can be the basis for the development of teacher education psihodidaktichnoi physics of the system of credit-modular system of education. We present the methodology developed and tested using the new learning tool: a textbook on physics + technology + training notebooks for the laboratory notebook + the gradual formation of knowledge of physics, taking into account the profile and level of study of physics + book with control of the thematic evaluation of knowledge students + book to the guidelines for teachers to organize the educational process.
  Повний текст PDF - 694.402 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тараріна І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тараріна І. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського