Наукова періодика України Рідна школа


Сіліна Н. 
Модель розвитку професійної компетентності педагогів в акмеологічній школі / Н. Сіліна // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_14
Розкрито мету, завдання і зміст технології управління акмеологічним зростанням учителя, що впроваджується в гімназії № 70 м. Донецьк. Сконструйовано акмеологічна модель педагога, яка має на меті забезпечити розвиток особистості вчителя, його концептуального "Я", розуміння ним соціокультурної й освітньої ситуації, усвідомлення себе передусім як особистості, а вже потім як спеціаліста, професіонала. Конкретизовано складові акмеологічної моделі педагога: професійна, особистісна та духовна зрілість. Констатовано, що використання акмеологічного підходу в діяльності навчального закладу сприяє формуванню акмеологічної позиції педагога, виробленню чітких підходів до її реалізації, прогнозуванню досягнень,виявленню готовності до нововведень та самовдосконалення з урахуванням вимог суспільства та власних можливостей.Раскрыты цели, задачи и содержание технологии управления акмеологическим ростом учителя, который внедряется в гимназии № 70 г. Донецк. Сконструирована акмеологическим модель педагога, которая имеет целью обеспечить развитие личности учителя, его концептуального "Я", понимание им социокультурной и образовательной ситуации, осознание себя прежде всего как личности, а уже потом как специалиста, профессионала. Конкретизированы составляющие акмеологической модели педагога: профессиональная, личностная и духовная зрелость. Констатировано, что использование акмеологического подхода в деятельности учебного заведения способствует формированию акмеологической позиции педагога, выработке четких подходов к ее реализации, прогнозированию достижений, выявлению готовности к нововведениям и самосовершенствования с учетом требований общества и собственных возможностей.Disclosed goals, objectives and content management technology acmeologic increase teacher that enters the school № 70 of Donetsk. Designed acmeologic model of the teacher, which is designed to ensure the development of the teacher's personality, his concept "I", his understanding of the socio-cultural and educational situation, awareness of himself primarily as an individual, and only then as a specialist, professional. Specified components acmeological model teacher: professional maturity and personal maturity and spiritual maturity. It was stated that the use of acmeologic approach to achieving educational institution contributes to the formation acmeological position of the teacher, and clear approach to its implementation, forecasting developments, identify readiness for innovation and self-improvement, taking into account the demands of society and their own capabilities.
  Повний текст PDF - 693.998 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сіліна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сіліна Н. Модель розвитку професійної компетентності педагогів в акмеологічній школі / Н. Сіліна // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського