Наукова періодика України Рідна школа


Чернікова Л. 
Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / Л. Чернікова // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_10
Визначено основну ціль неперервної освіти педагогів - розширення диверсифікації освітніх послуг на всіх етапах навчання. Висвітлено досвід Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ДОІППО) введення новацій до традиційної системи підвищення кваліфікації педагогів: вивчення, формування соціального замовлення на підвищення кваліфікації, моніторинг задоволення якості освітніх послуг, оновлення змісту додаткових професійних освітніх програм, використання ефективних сучасних освітніх технологій (інформаційно-комунікативних, дистанційних), поширення й перевірку новацій шляхом організації діяльності регіональних експериментальних майданчиків, базових шкіл тощо. Зауважено, що робота із соціальними замовленнями як напрям інноваційної діяльності потребує організаційних і змістових інновацій: розроблення нових стратегічних напрямів розвитку методичних служб районів, створення ефективного науково-методичного ресурсу, ведення маркетингових досліджень, підвищення рівня рекламної діяльності. Розглянуто накопичувальну, кредитно-модульну та інші інноваційні моделі навчання.Определена основная цель непрерывного образования педагогов - расширение диверсификации образовательных услуг на всех этапах обучения. Освещен опыт Донецкого областного института последипломного педагогического образования по введению новаций в традиционную систему повышения квалификации педагогов: изучение, формирование социального заказа на повышение квалификации, мониторинг удовлетворения качества образовательных услуг, обновление содержания дополнительных профессиональных образовательных программ, использование эффективных современных образовательных технологий (информационно-коммуникативных, дистанционных), распространение и проверку новаций путем организации деятельности региональных экспериментальных площадок, базовых школ и т.п. Отмечено, что работа с социальными заказами как направление инновационной деятельности требует организационных и содержательных инноваций: разработки новых стратегических направлений развития методических служб районов, создания эффективного научно-методического ресурса, ведения маркетинговых исследований, повышения уровня рекламной деятельности. Рассмотрено накопительную, кредитно-модульную и другие инновационные модели обучения.Іdentified the main purpose of continuing education of teachers - the expansion of the diversification of educational services at all stages of education. Highlighted the experience of the Donetsk Regional Teacher Training Institute (DOIPPO) introduction of innovations in the traditional system of training of teachers: the study of the formation of social order for training and monitoring to meet the quality of educational services, update content more professional education programs, effective use of modern educational technologies (information communication, remote sensing) and check the spread of innovations through the regional pilot sites, basic schools and the like. It is noticed that the work of the social order as the direction of innovationrequires organizational and substantive innovation, development of new strategic directions for the teaching service areas, creating an effective scientific methods of the resource, conducting market research, raising the level of advertising. Consideredfunded, credit-modular, and other innovative training models.
  Повний текст PDF - 795.687 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чернікова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чернікова Л. Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / Л. Чернікова // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чернікова Людмила Антонівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського