Наукова періодика України Рідна школа


Гапоненко Л. 
Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем / Л. Гапоненко // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_9
Розглянуто трирівневу теоретичну модель формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем, базовими блоками якої є любов до професії, професійна і комунікативна компетентності. Наведено таблицю навчальних дисциплін, виховних заходів та видів науково-методичної роботи студентів у формуванні готовності до професійної взаємодії з учителем. За результатами емпіричного дослідження, мотиваційний компонент організації навчально-виховного процесу в ЗОШ та у ВНЗ є головним стимулом у розвитку готовності студента до майбутньої діяльності в закладах освіти. Відзначено важливість індивідуальної бесіди з учителем, учнями, адміністрацією школи, застосування ідей гуманізації освітнього простору в навчально-виховному процесі, що створює психолого-педагогічний клімат для розвитку конкурентоспроможності щодо роботи в закладах освіти, а також плануванні спільної роботи з учителем.Рассмотрена трехуровневая теоретическая модель формирования готовности студента-психолога к профессиональному взаимодействию с учителем, базовыми блоками которой является любовь к профессии, профессиональная и коммуникативная компетентности. Помещена таблица учебных дисциплин, воспитательных мероприятий и видов научно-методической работы студентов в формировании готовности к профессиональному взаимодействию с учителем. По результатам эмпирического исследования, мотивационный компонент организации учебно-воспитательного процесса в общеобразовательной школе и в вузе является главным стимулом в развитии готовности студента к будущей деятельности в учреждениях образования. Отмечена важность индивидуальной беседы с учителем, учащимися, администрацией школы, применения идей гуманизации образовательного пространства в учебно-воспитательном процессе, что создает психолого-педагогический климат для развития конкурентоспособности относительно работы в учреждениях образования, а также в планировании совместной работы с учителем.Considered a three-level theoretical model of preparedness psychology student to professional interaction with the teacher, the base unit which is the love of the profession, professional, and communicative competence. Put a table of academic disciplines, educational activities and types of scientific and methodical work of students in creating readiness for professional interaction with the teacher. According to the results of empirical research, the motivational component of the organization of educational process in secondary school and university is the main stimulus in the development of students' readiness for future activities in educational institutions. Noted the importance of individual interviews with teachers, students, the school administration. apply the concepts of humane educational environment in the educational process, creates a psycho-pedagogical climate for the development of competitiveness relative to work in educational institutions, as well as the planning of joint work with the teacher.
  Повний текст PDF - 651.425 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гапоненко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гапоненко Л. Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем / Л. Гапоненко // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гапоненко Лариса Петрівна (педагогічні науки)
  • Гапоненко Лариса Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського