Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Шрамко Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету / Я. Шрамко // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_4 Охарактеризовано основні цілі Болонської конвенції, прийнятої у травні 2005 р. Україною. Висвітлено зміни, які відбулися у Криворізькому державному педагогічному університеті (КДПУ) на виконання важливих рішень, прийнятих Міністерством освіти і науки України (МОН) щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу. У КДПУ створено відповідний методичний супровід упровадження новітньої системи навчання. Відзначено позитивні тенденції розвитку вітчизняної педагогічної освіти в контексті Болонського процесу, які спостерігаються в КДПУ. Відзначено проблеми, які виникли в процесі модернізації вищої педагогічної школи в аспекті інтеграції національної системи вищої освіти і науки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шрамко Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету / Я. Шрамко // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |