Наукова періодика України Рідна школа


Рейзенкінд Т. 
Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ / Т. Рейзенкінд, В. Александрова // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_12
Розглянуто проектне моделювання сценаріїв науково-мисленнєвої діяльності, які є джерелом наповнення новим інформаційним змістом методів психолого-педагогічних досліджень. Відзначено, що моделювання сценаріїв зумовлено специфікою професійної підготовки майбутніх фахівців ВНЗ у контексті обгрунтування закономірностей штучного інтелекту. Зазначено, що розробка сценаріїв дозволяє організувати процес творчої діяльності за умов визначення смислу моделювання мислення у єдності із застосуванням прийомів формальної логіки і сучасних інформаційних технологій.Рассмотрено проектное моделирование сценариев научно-мыслительной деятельности, которое является источником наполнения новым информационным содержанием методов психолого-педагогических исследований. Отмечено, что моделирование сценариев обусловлено спецификой профессиональной подготовки будущих специалистов вузов в контексте обоснования закономерностей искусственного интеллекта. Замечено, что разработка сценариев позволяет организовать процесс творческой деятельности в условиях определения смысла моделирования мышления в единстве с применением приемов формальной логики и современных информационных технологий.Having considered the project modeling scenarios scientific intellectual activities which are a source of filling the new information for the methods of psychological and educational research. Noted that the simulation scenarios due to the specifics of training future professionals in the context of higher education study patterns of artificial intelligence. Noted that the development of scripts allows you to organize the process of creative activity in determining the meaning of modeling thinking inunison with the use of techniques of formal logic and modern information technology.
  Повний текст PDF - 595.576 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рейзенкінд Т.
  • Александрова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рейзенкінд Т. Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ / Т. Рейзенкінд, В. Александрова // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рейзенкінд Тетяна Йосипівна (педагогічні науки)
  • Александрова Валентина Федорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського