Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Камаралі С. Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_24 На підставі принципів глобальної гуманістичної освіти визначено та деталізовано мету навчання історії як важливого чинника інтелектуального та морального становлення особистості, формування її історичної свідомості для успішної адаптації та самореалізації в сучасній соціокультурній ситуації. Приділено увагу проблемі гуманізації освіти як засобу культивації людини - поваги до особистості, її внутрішньої гідності. Детально розглянуто форми роботи з реалізації змісту історичної освіти в ліцеї: прес-конференція; прес-діалог-клуб; читання викладачами спецкурсів; проведення семінарів, факультативів, тематичних філософських столів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Камаралі С. Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |