Наукова періодика України Рідна школа


Камаралі С. 
Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_24
На підставі принципів глобальної гуманістичної освіти визначено та деталізовано мету навчання історії як важливого чинника інтелектуального та морального становлення особистості, формування її історичної свідомості для успішної адаптації та самореалізації в сучасній соціокультурній ситуації. Приділено увагу проблемі гуманізації освіти як засобу культивації людини - поваги до особистості, її внутрішньої гідності. Детально розглянуто форми роботи з реалізації змісту історичної освіти в ліцеї: прес-конференція; прес-діалог-клуб; читання викладачами спецкурсів; проведення семінарів, факультативів, тематичних філософських столів.
  Повний текст PDF - 630.832 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Камаралі С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Камаралі С. Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Камаралі Світлана Євгенівна (історичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського