Наукова періодика України Рідна школа


Ходос Б. 
Полілог на уроках англійської мови як засіб реалізації комунікативного підходу до навчання / Б. Ходос // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_22
Розглянуто один із найефективніших прийомів формування й розвитку комунікативної компетентності - полілог, сутністю якого є природна форма іншомовного спілкування у різних сферах діяльності людини. Виділено три групи прийомів навчання учнів групового спілкування, які використовуються під час викладання англійської мови у ліцеї. Зазначено, що групова мовленнєва співпраця під час навчання допомагає розвивати вміння та навички формулювання висловлювань, а це сприяє їх використанню в нових ситуаціях. Наведено приклад методичної розробки полілогу "Обговорення планів", описано етапи його введення. У вигляді таблиці показано позитивну динаміку активності учнів 10 (історичного) класу у різних формах полілогу протягом 2008 - 2009 навчального року.Рассмотрен один из самых эффективных приёмов формирования и развития коммуникативной компетентности - полилог, сущностью которого является естественная форма иноязычного общения в различных сферах деятельности человека. Выделены три группы приемов обучения учащихся групповому общению, которые используются при преподавании английского языка в лицее. Отмечено, что групповое речевое сотрудничество при обучении помогает развивать умения и навыки формулирования высказываний, а это способствует их использованию в новых ситуациях. Приведен пример методической разработки полилога "Обсуждение планов", описаны этапы его введения. В виде таблицы показано положительную динамику активности учащихся 10 (исторического) класса в различных формах полилога на протяжении 2008 - 2009 учебного года.The article is devoted to one of the most effective ways of communicative competence forming and development - polylog, which is a natural form of communication in different spheres of people's activity. In educational activity it allows to develop not only skills in statement formation but also teaches students to use them in new situation.
  Повний текст PDF - 612.062 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ходос Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ходос Б. Полілог на уроках англійської мови як засіб реалізації комунікативного підходу до навчання / Б. Ходос // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського