Наукова періодика України Рідна школа


Зотова І. 
Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею / І. Зотова // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_12
Охарактеризовано компоненти "моделі обдарованості" і розкрито зміст поняття "творчий потенціал". Висвітлено діяльність психологічної служби ліцею, яка спрямована на визначення рівня творчого потенціалу особистості та її розвиток і ставить за мету створення таких умов, за яких ліцеїсти опановують методи самопізнання, саморозвитку, самоосвіти і самовиховання. Зазначено, що обдаровані старшокласники, які володіють системою знань, умінь та навичок, набувають досвіду саморозвитку, самореалізуються та досягають успіху в майбутньому. Підсумовано, що система психолого-педагогічного супроводу ліцеїстів - це динамічна модель діяльності не тільки психологічної служби, а й усього творчого педагогічного колективу.Охарактеризованы компоненты "модели одаренности" и раскрыто содержание понятия "творческий потенциал". Освещена деятельность психологической службы лицея, которая направлена на определение уровня творческого потенциала личности и ее развитие и преследует цель создания таких условий, при которых лицеисты овладевают методами самопознания, саморазвития, самообразования и самовоспитания. Отмечено, что одарённые старшеклассники, которые владеют системой знаний, умений и навыков, приобретают опыт саморазвития, самореализуются и достигают успеха в будущем. Подытожено, что система психолого-педагогического сопровождения лицеистов - это динамическая модель деятельности не только психологической службы, но и всего творческого педагогического коллектива.The article lights up the work of the psychological service of the lyceum, which is directed on the exposure of the level of creative potential of personality and its development. It has for an object conditionings at which the students of the lyceum seize the methods of self-knowledge, self-development, self-education and self-upbringing. The gifted senior pupils, which have the system of knowledge, abilities and skills, gain experience of self-development and arrive at success in their future life.
  Повний текст PDF - 586.442 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зотова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зотова І. Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею / І. Зотова // Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_4-5_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зотова Ірина Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського