Наукова періодика України Рідна школа


Липова Л. 
Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_14
Висвітлено діяльність центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації при київській гімназії № 290, який працює у співпраці з регіональним Центром зайнятості населення та з багатьма ВНЗ: етапи його роботи (підготовчий, допрофільна підготовка, профільне навчання), напрями (профінформація, профпропаганда, профагітація, соціально-професійна адаптація, професійне виховання), аспекти консультацій (психолого-педагогічний, медичний, довідково-інформаційний). Розглянуто різні форми надання інформації, з якою учні та батьки можуть вільно ознайомитися на стендах гімназії або на її сайті. Описано зміст групових та індивідуальних консультацій психолога, типові помилки під час вибору професії, зміст стенду "Взаємозв'язок бажань, потреб, можливостей і фізичного стану учня", який сприяє самовизначенню особистості, а також сім кроків алгоритму вибору професій. Зазначено, що на всіх етапах профілізації проводиться діагностика професійної спрямованості підлітків, даються поради батькам, розробляються і реалізуються заходи з профілізації та професійного самовизначення школярів (екскурсії на підприємства, тижні профорієнтації, презентації професій, конкурси, виступи батьків і колишніх випускників гімназії, які розповідають про свої професії, укладання учнями словників професій, написання творів про професії).Освещена деятельность центра допрофильной подготовки, профильного обучения и профориентации при киевской гимназии № 290, который работает в сотрудничестве с региональным Центром занятости населения и со многими вузами: этапы его работы (подготовительный, допрофильная подготовка, профильное обучение), направления (профинформация, профпропаганда, профагитация, социально-профессиональная адаптация, профессиональное воспитание), аспекты консультаций (психолого-педагогический, медицинский, справочно-информационный). Представлены различные формы предоставления информации, с которой ученики и родители могут свободно ознакомиться на стендах гимназии и на ее сайте. Описано содержание групповых и индивидуальных консультаций психолога, типичные ошибки при выборе профессии, содержание стенда "Взаимосвязь желаний, потребностей, возможностей и физического состояния ученика", который способствует самоопределению личности, а также семь шагов алгоритма выбора профессий. Указано, что на всех этапах профилирования проводится диагностика профессиональной направленности подростков, даются советы родителям, разрабатываются и реализуются мероприятия по профилированию и профессиональному самоопределению школьников (экскурсии на предприятия, недели профориентации, презентации профессий, конкурсы, выступления родителей и бывших выпускников гимназии, которые рассказывают о своих профессиях, составление учениками словарей профессий, написание сочинений о профессии).The article covers the influence of the work of the school center of the pretype preparation on the increase of the preparedness of graduates of basic school to choose the type of the study and professional self-determination.
  Повний текст PDF - 438.202 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Липова Л.
  • Замаскіна П.
  • Малишев В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Липова Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського