Наукова періодика України Рідна школа


Доброскок І. 
До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_13
Визначено сучасні принципи навчання соціальної педагогіки за умов магістратури. Для конструктивного розв'язання проблем соціально-педагогічної освіти запропоновано розробити нормативні акти, що забезпечували б організаційні умови становлення й розвиток соціально-педагогічної діяльності в Україні та гарантували відповідний статус спеціалістів. Обгрунтовано особливості реалізації загальнодидактичних, специфічних принципів з урахуванням провідних підходів до навчання соціальної педагогіки. Охарактеризовано функції вищої школи у формуванні професійної спрямованості соціального педагога нового типу. Висвітлено проблеми професійної підготовки магістра (на V курсі - труднощі з оволодінням науково-педагогічною майстерністю та творчою спрямованістю професійної діяльності; на VI - середній і низькій рівень знань теорії і володіння технологіями науково-дослідницької діяльності) та рекомендовано для оптимізації навчально-виховного процесу дослідницьку діяльність, упровадження багаторівневої системи вищої педагогічної освіти. Виокремлено сфери діяльності магістра освіти (викладач основ соціальної педагогіки; дослідник, який розробляє новий зміст освіти та технологій; організатор і педагог-методист).Определены современные принципы обучения социальной педагогике в условиях магистратуры. Для конструктивного решения проблем социально-педагогического образования предложено разработать нормативные акты, которые обеспечивали бы организационные условия становления и развитие социально-педагогической деятельности в Украине и гарантировали соответствующий статус специалистов. Обоснованы особенности реализации общедидактических, специфических принципов с учетом ведущих подходов к обучению социальной педагогики. Охарактеризованы функции высшей школы в формировании профессиональной направленности социального педагога нового типа. Освещены проблемы профессиональной подготовки магистра (на V курсе - трудности с овладением научно-педагогическим мастерством и творческой направленностью профессиональной деятельности; на VI - средний и низкий уровень знаний теории и владения технологиями научно-исследовательской деятельности) и рекомендовано для оптимизации учебно-воспитательного процесса исследовательскую деятельность, внедрение многоуровневой системы высшего педагогического образования. Выделены сферы деятельности магистра образования (преподаватель основ социальной педагогики; исследователь, разрабатывающий новое содержание образования и технологий; организатор и педагог-методист).The article is devoted to the modern principles of training to social pedagogic in the conditions of MA course; features of realization of didactic, specific principles with taking into account of the basic approaches of function on formation of professional orientation of a social teacher of new type are characterized; fields of activity of the master of education are allocated.
  Повний текст PDF - 421.174 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доброскок І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доброскок І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Доброскок Ірина Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського