Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Коцур Н. Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів / Н. Коцур // Рідна школа. - 2010. - № 12. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_12_6 Актуалізовано попереднє фізіолого-гігієнічне обгрунтування інноваційних педагогічних технологій з метою охорони здоров'я школярів, на яке негативно впливають певні заходи реформування загальної середньої освіти (за останні 10 років захворюваність серед учнів зросла на 23 % - кількість навчальних предметів в Україні в 1,8 - 2,6 раза більша, ніж у США або Франції, навчальні програми не під силу майже третині школярів; недостатня увага приділяється фізичному вихованню), що разом узяте підвищує ризик розвитку шкільних донозологічних станів. Висвітлено деякі зарубіжні тенденції в освіті (відмова від стабільного складу класів, відхід від переважно фронтальних форм навчальної роботи, перетворення вчителя на ініціатора, організатора, координатора та консультанта, після кожних 5-ти тижнів - тиждень канікул та ін.). Запропоновано шляхи профілактики "шкільного стресу", модель структури уроку Г. Г. Левітаса, систему розвивального навчання Ельконіна - Давидова.Актуализировано предварительное физиолого-гигиеническое обоснование инновационных педтехнологий в целях охраны здоровья школьников, на которое негативно влияют некоторые приемы реформирования образования (за последние 10 лет заболеваемость среди учащихся возросла на 23 % - количество учебных предметов в Украине в 1,8 - 2,6 раза больше, чем в США или Франции, учебные программы не под силу почти трети школьников; недостаточно внимания уделяется физическому воспитанию), что вместе взятое повышает риск развития школьных донозологических состояний. Освещены некоторые зарубежные тенденции в образовании (отказ от стабильного состава классов, смена фронтальных форм учебной работы, превращение учителя на инициатора, организатора, координатора и консультанта, после каждых 5-ти недель - неделя каникул и др.). Предложены пути профилактики "школьного стресса", модель структуры урока Г. Г. Левитаса, система развивающего обучения Эльконина - Давыдова.The problem of physiological and hygienic substantiation of implying the innovative pedagogical technologies in secondary educational establishments is lighted up in the article; the efficiency of using the health keeping technologies in the practice of schools is proved. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коцур Н. Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів / Н. Коцур // Рідна школа. - 2010. - № 12. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_12_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |