Наукова періодика України Рідна школа


Доброскок І. 
Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки / І. Доброскок // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_12
Висвітлено проблеми розвитку самостійної роботи майбутніх магістрів соціальної педагогіки у процесі їх фахової підготовки. Розкрито сутність поняття "самостійна робота студентів". Визначено мету, функції та форми самостійної роботи. Розглянуто особливості підготовки майбутніх магістрів соціальної педагогіки, у процесі якої неабиякого значення набуває організація самостійної роботи, що досягається завдяки вдалому поєднанню різних видів навчальних занять, формуванню соціального мислення студентів на основі аналізу різних напрямів соціальної педагогіки, вихованню громадянської активності та здатності до побудови позитивних взаємовідносин між людьми.Освещены проблемы развития самостоятельной работы будущих магистров социальной педагогики в процессе их профессиональной подготовки. Раскрыта сущность понятия "самостоятельная работа студентов". Очерчены цели, функции и формы самостоятельной работы Рассмотрены особенности подготовки будущих магистров социальной педагогики, в процессе которой незаурядное значение приобретает организация самостоятельной работы, что достигается благодаря удачному сочетанию различных видов учебных занятий, формированию социального мышления студентов на основе анализа различных направлений социальной педагогики, воспитанию гражданской активности и способности к построению положительных взаимоотношений между людьми.Covers the problems of development of independent work of future masters of social pedagogy in the course of their training. The essence of the concept of "self-study students. Outline the objectives, functions and forms of self-study are considered especially training of future masters of social pedagogy, in which an ordinary one important to the organization of independent work, which is achieved through the successful combination of the different types of training sessions, development of social thinking of students based on an analysis of various areas of social pedagogy, educating civil activity and the ability to build positive relationships between people.
  Повний текст PDF - 326.243 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доброскок І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доброскок І. Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки / І. Доброскок // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Доброскок Ірина Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського