Наукова періодика України | Ринок праці та зайнятість населення | ||
Лапіна В.В. Новітні концептуальні інтерпретації інституційного впливу реклами на споживчу поведінку / В.В. Лапіна // Ринок праці та зайнятість населення. - 2012. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2012_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лапіна В.В. Новітні концептуальні інтерпретації інституційного впливу реклами на споживчу поведінку / В.В. Лапіна // Ринок праці та зайнятість населення. - 2012. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2012_4_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |