Наукова періодика України Ринок праці та зайнятість населення


Лапіна В.В. 
Новітні концептуальні інтерпретації інституційного впливу реклами на споживчу поведінку / В.В. Лапіна // Ринок праці та зайнятість населення. - 2012. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2012_4_12
  Повний текст PDF - 5.434 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лапіна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лапіна В.В. Новітні концептуальні інтерпретації інституційного впливу реклами на споживчу поведінку / В.В. Лапіна // Ринок праці та зайнятість населення. - 2012. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2012_4_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського