Наукова періодика України | Радіоелектроніка, інформатика, управління | ||
Фандеева Е. А. Применение метода анализа иерархий для выбора рекламной сети в интернете / Е. А. Фандеева, В. В. Харченко // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2014. - № 1. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2014_1_15 Описан метод, позволяющий упростить процесс принятия решений при выборе рекламной сети в Интернете. Предложен вариант решения проблемы с использованием метода анализа иерархий (МАИ). Данный метод позволяет рассчитать наиболее показательный суммарный критерий, который использует суммирование значений каждой альтернативы по всем критериям с учетом важности каждого критерия для пользователя. Благодаря этому анализ с использованием МАИ значительно упрощает процесс принятия решения в задаче выбора рекламной сети. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фандеева Е. А. Применение метода анализа иерархий для выбора рекламной сети в интернете / Е. А. Фандеева, В. В. Харченко // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2014. - № 1. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2014_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |