Наукова періодика України Радіоелектроніка, інформатика, управління


Фандеева Е. А. 
Применение метода анализа иерархий для выбора рекламной сети в интернете / Е. А. Фандеева, В. В. Харченко // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2014. - № 1. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2014_1_15
Описан метод, позволяющий упростить процесс принятия решений при выборе рекламной сети в Интернете. Предложен вариант решения проблемы с использованием метода анализа иерархий (МАИ). Данный метод позволяет рассчитать наиболее показательный суммарный критерий, который использует суммирование значений каждой альтернативы по всем критериям с учетом важности каждого критерия для пользователя. Благодаря этому анализ с использованием МАИ значительно упрощает процесс принятия решения в задаче выбора рекламной сети.
  Повний текст PDF - 1.004 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фандеева Е.
  • Харченко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фандеева Е. А. Применение метода анализа иерархий для выбора рекламной сети в интернете / Е. А. Фандеева, В. В. Харченко // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2014. - № 1. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2014_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Харченко Валерій Володимирович (1957–) (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського