![]() | Наукова періодика України | ![]() | Регіональна економіка |
Малинка О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону / О. Я. Малинка // Регіональна економіка. - 2018. - № 1. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2018_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Малинка О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону / О. Я. Малинка // Регіональна економіка. - 2018. - № 1. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2018_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |