Наукова періодика України | Регіональна економіка | ||
Павлова І. О. Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону / І. О. Павлова // Регіональна економіка. - 2017. - № 4. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2017_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Павлова І. О. Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону / І. О. Павлова // Регіональна економіка. - 2017. - № 4. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2017_4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |