Наукова періодика України Регіональна економіка


Буднікевич І. М. 
Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. - 2016. - № 3. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2016_3_12
  Повний текст PDF - 456.776 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Буднікевич І.
  • Гавриш І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. - 2016. - № 3. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2016_3_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Буднікевич Ірина Михайлівна (економічні науки)
  • Гавриш Ірина Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського