Наукова періодика України | Регіональна економіка | ||
Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. - 2016. - № 3. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2016_3_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. - 2016. - № 3. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2016_3_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |