![]() | Наукова періодика України | ![]() | Регіональна економіка |
Кравців І. К. Маркетинг сільських територій у розвитку економіки регіону: проблеми, завдання, перспективи / І. К. Кравців // Регіональна економіка. - 2016. - № 2. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2016_2_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравців І. К. Маркетинг сільських територій у розвитку економіки регіону: проблеми, завдання, перспективи / І. К. Кравців // Регіональна економіка. - 2016. - № 2. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2016_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |